
εἰκόνα: Henry Matisse, Femme à l'amphore - 1953

|
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ |

Νίκος Μπαζιάνας
Από τις 'Παραλλαγές της οδύνης'
Ἀπὸ Σπύρου Κοκκίνη 6η ἔκδ,
«Ἀνθολογία Νεοελληνικῆς Ποίησης»
Ἔκδ. Ι.Δ. ΚΟΛΛΑΡΟΥ & ΣΙΑΣ Α.Ε., Ἀθῆναι 2000.
6
Ἀνένδοτος θὰ ἐπιμένω στὸ ἐρώτημά μου: / Γιατί / (Καὶ θὰ πληθαίνουν οἱ φάκελλοι τῶν ἀπορρήτων) / Γιατί / (Καὶ τὰ βέλη μου θὰ ἐξοστρακίζονται) / Γιατί / (Κι ὅλο καὶ θὰ βουλιάζω στὸ αἴνιγμά μου) / Γιατί / (Καὶ τὰ παιδιὰ θὰ κληρονομοῦν τὴν ἀπορία μου) / Γιατί / (Καὶ οἱ μέρες μας θὰ γίνονται κυπαρίσσια…).
25
Τὸ κατὰ κεφαλὴν ὄνειρο / εἶδος πολυτελείας / ἀνέκαθεν / φορολογεῖται / θανάσιμα.
|
|
|